Gwiazda z Korabiewic
Gwiazdą naszej kampanii została Tayga, suczka przebywająca w schronisku w Korabiewicach. Wcześniej wzięła ona udział w sesji zdjęciowej Toyoty AYGO, a jej historię opowiedzieliśmy w filmie typu making-of, który wówczas powstał.
Taygę spotkał los jakich wiele… Miała swój dom i swojego człowieka, ale została porzucona przy drodze szybkiego ruchu. Została znaleziona przez wolontariuszkę Viva i tak trafiła do Korabiewic.
1 udostępnienie = 1zł
Chcąc zwrócić uwagę na los Taygi jak również przepełnione schroniska Toyota postanowiła przekazać 1 zł na schronisko w Korabiewicach za każde udostępnienie materiału na Facebooku (do momentu uzbierania 35 000 złotych).
Cel ten został osiągnięty w ekspresowym tempie. Przygotowany przez nas film rozpowszechnił się viralowo. Wzbudził zainteresowanie nie tylko internautów, lecz również mediów, które komentowały akcję na swoich profilach.
W ciągu 3 dni film obejrzało ponad 2 miliony osób, a do dziś wyświetlono go ponad 4 mln razy i to przy zerowym budżecie mediowym na kampanię.
Tayga znalazła dom
Kampania odniosła sukces! Schronisko w Korabiewicach zyskało dodatkowe środki na poprawę losu swoich podopiecznych, a Tayga znalazła dom! Dom stały, idealnie dopasowany do jej potrzeb.
Co więcej, wzrosła też liczba zapytań o inne psiaki przebywające w schronisku Korabiewicach.
Nagroda w kategorii Marketing Zaangażowany Społecznie CRM
Nasze zaangażowanie w akcję zostało docenione przez jury konkursu Kampanie Społeczne Roku 2016, które przyznało nam nagrodę w kategorii Marketing Zaangażowany Społecznie CRM.
Zostało docenione zarówno „bezinteresowane zaangażowanie firmy” jak i „ocieplenie wizerunku firmy połączone z realnym rozwiązywaniem konkretnego problemu społecznego”.
ToTylkoWojtek • Autor artykułu •
5 marca 2020 o 16:24Wspaniała akcja! Czy wiadomo co się potem stało z Taygą? Została adoptowana?
Clos Brothers • Autor artykułu •
16 sierpnia 2021 o 15:02Tak, Tayga szczęśliwie znalazła nowy, kochający dom 🙂