“Jeszcze Żywy Karp” Kampania społeczna

Od 2009 roku wspieramy Klub Gaja w walce o humanitarne traktowanie karpi przed Świętami Bożego Narodzenia. Dzięki naszym długofalowym działaniom udało się doprowadzić do korzystnej zmiany społecznej.

O sukcesie kampanii „Jeszcze żywy karp” najlepiej świadczy zmiana przepisów. W 2009 roku Sejm, na wniosek Klubu Gaja, znowelizował Ustawę o ochronie zwierząt, rozszerzając jej definicję o wszystkie kręgowce, które także odczuwają ból. Aktorki Julia Pietrucha, Maja Ostaszewska, Maja Bohosiewicz czy Magdalena Różczka, pisarka Olga Tokarczuk, znany publicysta kulinarny Robert Makłowicz oraz aktor Bartłomiej Topa – to tylko niektóre ze znanych nazwisk, które aktywnie wsparły naszą akcję.

Co zrobiliśmy:

Strategia Digital Content Druk Identyfikacja

Sesja zdjęciowa

Dzięki nam ryba przemówiła ludzkim głosem wielu celebrytów zaangażowanych społecznie.

This browser does not support the video element.

 

Materiały POS

Stworzyliśmy szereg materiałów wykorzystywanych zarówno w internecie, jak i podczas kampanii outdoorowej.

 

Nagrody

Kampania „Jeszcze żywy karp” została dwukrotnie nagrodzona tytułem Kampanii Społecznej roku 2010 oraz 2012. Uzasadnieniem przyznania nagrody były m.in. wysoki poziom copywriterski kampanii oraz kreatywne wykorzystanie postaci celebrytów.

 
Więcej informacji o kampaniach społecznych i działaniach Klubu Gaja znajdziesz na stronie

http://www.klubgaja.pl