Logotyp
Każde auto zostało dyskretnie oznakowane logotypem limitowanej edycji Selection. Ręcznie wykonany napis podkreśla wyjątkowy
charakter pojazdu.
Materiały wideo
Lifestyle’owa sesja ukazuje auta i postaci w scenach pełnych energii i dynamizmu. Kobieta biegnąca w deszczu, nocne spotkanie przyjaciół na mieście po dniu wypełnionym pracą – te wyjątkowe chwile dodatkowo zostały uświetnione przez obecność aut z limitowanej edycji Selection.
This browser does not support the video element.
Katalog
Zdjęcia wykonane podczas sesji zostały wykorzystane do zaprojektowania atrakcyjnych materiałów BTL. Odpowiadaliśmy za projekt i produkcję katalogu utrzymanego w wyjątkowej estetyce Selection.
Dedykowana strona internetowa
Nowoczesny, minimalistyczny design pozwolił podkreślić atuty limitowanej edycji aut Toyoty.
Materiały POS
W ramach kampanii przygotowaliśmy set materiałów POS: hangery, bannery zewnętrzne oraz flagi.
https://www.toyota.pl/new-cars/toyota-selection.json#/pl